השרה אורית סטרוק מזהירה: אם ישראל תצא מציר פילדלפי – הממשלה תיפול

השרה אורית סטרוק ביקרה היום ביישוב כרם שלום, שם ניהלה סדרת פגישות עם כוחות הביטחון וגורמים נוספים. במהלך הביקור הבהירה סטרוק כי יציאה מציר פילדלפי תוביל להפלת הממשלה, והדגישה כי ראש הממשלה מודע היטב לעמדתה ולתוצאות האפשריות של מהלך כזה.

סטרוק, שהגיעה לשטח על מנת להתרשם מקרוב מהמצב הביטחוני ולהביע תמיכה בתושבים, הדגישה את החשיבות האסטרטגית של ציר פילדלפי להבטחת ביטחונה של מדינת ישראל. "עזיבת הציר תהווה סיכון עצום לביטחון המדינה," אמרה סטרוק. "הממשלה לא יכולה להרשות לעצמה להפקיר את האזור הזה לידי האויב."

השרה סטרוק מאיימת בהפלת הממשלה:

במהלך הפגישות השונות, עלו חששות רבים לגבי ההשפעות החברתיות והביטחוניות של יציאה מציר פילדלפי. סטרוק ציינה את החשש מפני הסלמת מצב הביטחון והביעה את תמיכתה בתושבי האזור. "היישוב לא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם איום מוגבר כתוצאה ממהלך כזה," אמרה השרה.

סטרוק גם נפגשה עם כוחות הביטחון במקום, שהציגו לה את האתגרים הביטחוניים באזור והסבירו את החשיבות של המשך הנוכחות הישראלית בציר פילדלפי. "אנחנו כאן כדי להגן על המדינה ועל התושבים," אמר אחד מקציני הביטחון. "יציאה מהאזור תערער את היציבות הביטחונית באופן משמעותי."

השרה סטרוק עם רבש"צ כרם שלום 500 מטר מהגבול עם רפיח:

השרה הדגישה כי היא ועמיתיה יעשו כל שביכולתם למנוע יציאה מציר פילדלפי, וכי ימשיכו לפעול להגנה על ביטחון המדינה ואזרחיה. "אנחנו כאן כדי להישאר," סיכמה סטרוק. "ביטחון ישראל אינו בר-פשרה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן