אין גבול לאטימות: הדוגמנית האנטי-ישראלית והאנטישמית המובהקת, שהביעה תמיכה גלויה בארגון הטרור הרצחני חמאס, בלה חדיד, נבחרה לא פחות ולא יותר, להיות הפרזנטורית של חברת הנעלים “אדידס” לקולקציית הרטרו לאולימפיאדת 1972, בה נרצחו 11 הספורטאים הישראלים.

חברת “אדידס” העולמית החליטה להוציא קולקציית רטרו יחודית לדגם הנעליים שהוצג במשחקים האולימפיים במינכן 1972, אבל באופן אטום, ויש שיגידו ציני, בחרו דווקא בדוגמנית בלה חדיד, הידועה בהתבטאותיה נגד ישראל, להיות הפנים של הקמפיין.

חדיד, ידועה כבעלת דעות פרו-פלשתניות. מאז טבח ה-7 באוקטובר, היא פרסמה ברשתות החברתיות פייק-ניוז על מלחמת ישראל-חמאס עם אמירות אנטי-ישראליות ואנטישמיות.

נזכיר לחברת אדידס כי באולימפיאדת מינכן נרצחו באכזריות 11 ספורטאים ישראלים על ידי ארגון הטרור הפלשתיני “ספטמבר השחור”. כן כן, ארגון טרור רצחני שאילו היה קיים היום, חדיד, ככל הנראה, הייתה תומכת בו בהתלהבות רבה – כפי שהיא עושה עם חמאס.

פעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד תקף ברשת ה-x: “חברת אדידס החליטה לעשות מחווה לנעליים שהושקו לראשונה באולימפיאדת מינכן ב-1972… אותה אולימפיאדה בה נרצחו 11 ספורטאים ישראלים בטבח של מחבלים פלשתינים – ואת מי הביאו לדגמן את הנעליים האלה?! את בלה חדיד, זו שכיום תומכת במחבלי חמאס שעשו טבח בישראל רק לפני 9 חודשים… פשוט לא ייאמן, קמפיין של צביעות וגועל!”.

קרדיט צילום: מתוך האינסטגרם

תגובה אחת

  1. צריך להחרים את אדעדס היא תומכת טרור ולא רק זה היא ממנה את היטלר שיעלה לשילטון ידוע שאיידס הם אנטישמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן