הקואליציה העירונית בעפולה מתרחבת: סיעת 'אחדות' בראשות חבר המועצה דימה ברוק מצטרפת לקואליציה העירונית בראשות ראש העיר אבי אלקבץ.

דימה וחברתו לסיעה, אלונה קושניר- חדד, חתמו הערב על הסכם קואליציוני עם סיעת 'עפולה אחת' בראשות אלקבץ וכעת תמנה הקואליציה העירונית 12 חברים לעומת חמישה בלבד באופוזיציה. ברוק יכהן כסגן ראש העיר בתואר, מחזיק תיק הקליטה, סגן יו"ר דירקטוריון שחקים ויצטרף לעשייה העירונית.

ראש העיר, אבי אלקבץ, אמר במהלך המפגש בו נכחו עשרות פעילים, כי צירופו של ברוק מהווה חיזוק משמעותי לעשייה העירונית והוא מברך על האחדות העירונית: " במיוחד בימים אלו, חשוב שנגלה אחדות בין כולנו. העיר עפולה היא עיר חזקה שמתפתחת מיום ליום והצטרפות סיעת אחדות בראשות דימה תהווה חיזוק משמעותי לעשייה העירונית. יש בפנינו אתגרים בטחוניים וחברתיים ואני בטוח שדימה ואלונה יסייעו לנו להוביל את המשך פיתוחה של העיר".


חבר המועצה וסגן ראש העיר המיועד דימה ברוק הוסיף: "אני וחבריי לסיעת אחדות שמחים להצטרף לקואליציה העירונית ולעשייה העירונית. יש בפנינו אתגרים רבים בתחום הקליטה, חזות העיר, ביטחון ועוד ונעשה זאת ביחד שכם אל שכם עם אבי אלקבץ ועם שאר חברי הקואליציה".

לבדלתיים סגורות נודע שמי שבישל את המהלך, היה העסקן הפוליטי יהודה חדיד שישב עם הצדדים ובישל את המהלך לשביעות רצון הצדדים.

קרדיט צילום: אליאור עזרן - בדלתיים סגורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן