סערת תאגיד המים בבית שאן מסרבת להרגע, העיר בית שאן כמרקחה, תושבים רבים הנגדו להכנסת תאגיד מים לעיר בית שאן.

הפעיל החברתי יניב עזר כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "עוד שעתיים בשעה 19.00 במליאה הצבעה חשובה לעתיד העיר בנוגע להכנסת תאגיד מים אני קורא לכול מי שיוקר המחייה חשוב לו ונוגע לליבו כמוני ואני מדבר בשם עצמי להגיע ולהשפיע בלי התלהמויות בשיח מתורבת למנוע את הגזירה של תאגיד המים אנחנו חיים במדינה דמוקרטית אני את שלי אמרתי התושב צריך להחליט על עתידו וקל וחומר על כיסו".

לאחר הצגת פרטי ההסכם על ידי נציג מי רקת, הסביר עומר מרשות המים שבית שאן חייבת להכנס לתאגיד בעקבות המצב המכפיר כלשונו ותאגיד המים יכנס לעובי הענינים ויזרים כספים לשיקום תשתיות העיר.

בישיבת המועצה הרוחות סערו, חברי האופזיציה איתן טייב וראש העיר לשעבר רפי בן שטרית הביעו התנגדות נחרצת ומתחו ביקורת חריפה כלפי ראש העיר שהוא מטיל גזירות על הציבור, תאגיד המים ייקר את תעריף המים ויפגע אנושות באוכלסיות החלשות ממילא שקיימות בעיר.

חבר הקואליציה הרב שמעון נגר אמר לראש העיר, ביקשתי ממך לפני קיום הישיבה להזמין את מנהלי תאגיד המים, לפרוס לציבור בשקיפות את ההסכם ולהסביר להם, חבל שאנו רגע לפני הצבעה צריכים להצביע בניגוד לדעת תושבי העיר, מהסיבה הזאת אתנגד להבאת תאגיד המים.

ראש העיר ג'ומעה קיים את ההצבעה והיא עברה על חודו של קול 1 בלבד, מי שתמך בהצבעה היו: נועם ג'ומעה, רונן גרשום, אושרת בראל, הרב פנחס בדוש, יוסף כהן צמח, איריס פנסטר, יוסף חיים שניאור.

מי שהתנגדו להצבעה היו: הרב שמעון נגר, רפי בן שטרית, עוז טובול, חזי חריב, איתן טייב, יוסי סויסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן