מי לא שמע על ג'ובי ג'ובס – Joby Jobs? הפלטפורמה הישראלית שהפכה את חיפוש העבודה למהיר ויעיל יותר

בזמן שהשוק חיפוש העבודה עבר שינויים דרמטיים בשנים האחרונות, אחת הפלטפורמות הבולטות שמובילות את המהפכה הזו היא ג'ובי ג'ובס – Joby Jobs.

מה שהתחיל כרעיון פשוט לפרסום משרות ועזרה הדדית בוואטסאפ, הפך לאחת מהפלטפורמות המרכזיות בישראל בתחום פרסום המשרות.

ג'ובי ג'ובס – Joby Jobs נולדה מתוך צורך ממשי של אנשים למצוא עבודה, בצורה מהירה ויעילה באזור המרכז.

מאז, מציינים בחברה, "אנו צומחים ומתפתחים בקצב מדהים. כיום, הפלטפורמה משרתת כ-100,000 משתמשים, והמספר הזה ממשיך לגדול מדי יום

לאחרונה אנו פועלים גם ביתר הרשתות החברתיות, כולל ב-Tik tok, המשרות מפורסמות גם שם ומקבלות חשיפה רחבה יותר וממוקדת".

ארי, מנהל מכירות בחברה מציין: "מה שמייחד את ג'ובי ג'ובס Joby Jobs, הוא השימוש בוואטסאפ כמדיום המרכזי לפרסום משרות.

כל חבר בקבוצה מקבל התראה מיידית על פרסום חדש, מה שמבטיח חשיפה גבוהה וממוקדת.

לעומת זאת, בפרסום בפייסבוק לדוגמא, בקבוצה של 100,000 חברים, בפועל מגיעה רק לכמה מאות אנשים, מציינים בחברה.

בוואטסאפ, החשיפה היא מלאה וממוקדת למי שמחפש עבודה באופן פעיל".

לערוץ הטלגרם החדש של ג'ובי ג'ובס – jobi jobs  לחצו כאן

הפן השיווקי

ג'ובי ג'ובס – Joby Jobs עובדת בשיתוף פעולה עם כלל החברות המובילות במשק, כולל משרדי פרסום.

שיתוף הפעולה מתבצע גם בהיבט של פרסומי תדמית, פרסומים עסקיים, קמפיינים ועוד – כל אלו מגיעים לחשיפה ותפוצה רחבה מאד לקהל יחודי.

הקבוצות שלנו מתאפינות בעשרות אלפי משתתפים, מכלל הגוונים והסוגים, ממחפשי עבודה כשוטפי כלים, עובר דרך מנהלי אירועים, מהנדסי מכונות ועד דר' לפיזיקה.

"אנו משתדלים להביא גיוון מעניין לכלל מחפשי העבודה בישראל".

השפעתה החברתית של הפלטפורמה ניכרת במיוחד בתקופות קשות, כאשר אנשים מצליחים למצוא עבודה במהירות ובקלות דרך הפלטפורמה.

כך, אנו מרכזים את כל המשרות במקום אחד, מה שמקל על מועמדים למצוא את המשרה המתאימה להם.

הלוגו של ג'ובי ג'ובס

כחלק מהמאמץ של ג'ובי ג'ובס – Joby Jobs להישאר מובילים בתחום, אנו משלבים טכנולוגיות מתקדמות בגיוס והשמה.

ניתוחי נתונים מאפשרים לנו להתאים הצעות עבודה למועמדים בצורה מדויקת על פי מיקומים.

בנוסף, חווית המשתמש היא פשוטה וקלה – כל אחד יכול להיכנס לוואטסאפ שלו בזמן הפנוי – ולעבור על המשרות.

בשנה שעברה פורסמו בג'ובי ג'ובס כ-10,000 משרות, כאשר כ-3,000 מועמדים מצאו עבודה דרך הפלטפורמה.

הנתונים האלו הם עדות להצלחה ולביקוש הגבוה שהפלטפורמה יצרה.

המודל העיסקי של ג'ובי ג'ובס – jobijobs

מעבר לפרסום משרות, אנו בג'ובי ג'ובס Joby Jobs מציעים גם שירותי פרסום תדמית ופרסומים עסקיים למגוון חברות מובילות.

הפלטפורמה מצליחה להביא לידים איכותיים בכל התחומים.

באמצעות שילוב של מודעות תדמיתיות ופרסומות עסקיות, חברות מגדילות את החשיפה שלהן ומגיעות לקהלים רחבים ומגוונים.

מנהלי החברה מסרו: "ג'ובי ג'ובס Joby Jobs מתגאה בהצלחותיה להביא לידים איכותיים ולספק תוצאות מרשימות עבור לקוחותיה".

אך לאחרונה, מציין ארי, חברה מנס ציונה פרסמה דרכינו וגייס לא פחות מ-60 אנשי מכירות למחלקת המכירות והשירות שלה.

בעתיד, ג'ובי ג'ובס – Joby Jobs מתכוונים להמשיך להיות מובילים גם בתחום הגיוס וההשמה בישראל.

אחת מקבוצות ה-Whatsapp של ג'ובי ג'ובס

תוכניות עתידיות כוללות הרחבת השירותים לתחום ההייטק, הרחבה לפלטפורמות נוספות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות עוד יותר, כדי לשפר את ההתאמה בין מועמדים למעסיקים.

"השוק משתנה במהירות, ו- ג'ובי ג'ובס Joby Jobs מתעדכנת כל הזמן כדי להישאר רלוונטית ומובילה בתחום".

ג'ובי ג'ובס – Joby Jobs היא לא רק כלי יעיל למציאת עבודה, אלא גם מקום שבו מועמדים יכולים להרגיש שהם בידיים טובות, עם שירות מותאם אישית וחשיפה מקסימלית למשרות המותאמות להם.

"אנחנו גאים במה שהשגנו עד כה ומצפים לעתיד עם הרבה אופטימיות ורצון להמשיך לגדול ולהצליח".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן