בשנים האחרונות הולכת וגוברת הדרישה מצד לקוחות ביט העושים שימוש באפליקציה בהיקף פעילות מסחרי להגדלת מסגרת קבלת הכספים. לאור הביקוש ההולך וגובר, ובמטרה לתת מענה ללקוחות העושים שימוש באפליקציה בהיקף פעילות מסחרי, אפליקציית התשלומים ביט משיקה פתרון המיועד למשתמשים המקבלים כספים בשירות ה-P2P (קבלת כספים מאנשים) בסכום מצטבר של מעל 25 אלף שקל בשנה קלנדרית (כ-6% מכלל המשתמשים בביט).

החל מה-1.1.2025, משתמשים אלו יוכלו ליהנות מתקרת קבלת כספים מוגדלת של עד 100 אלף שקל בשנה קלנדרית, וזאת בכפוף לתשלום עמלה בגובה של 0.6% בעבור כל סכום כסף המתקבל באפליקציה העולה על תקרת ה-25,000 שקל השנתית.

חיוב העמלה יתבצע ב-5 לכל חודש עבור כל הכספים שקיבל המשתמש בשירות ה-P2P בחודש הקודם (מעבר לתקרה האמורה), וזאת באמצעות חיוב כרטיס החיוב שהזין המשתמש באפליקציית ביט. במהלך הימים הקרובים, משתמשי ביט המאופיינים בהיקף פעילות מסחרי יקבלו הודעת SMS על כך. הפתרון החדש אינו רלוונטי ליותר מ-90% משלושה מיליון משתמשי ביט, המקבלים כספים באפליקציה בסכום מצטבר הנמוך מ-25 אלף שקל בשנה קלנדרית.

בנוסף, החל מהשבוע הבא ועד לסוף שנת 2024, כלל המשתמשים בביט יוכלו ליהנות מתקרת קבלת כספים שנתית של 100 אלף שקל – וזאת ללא תשלום עמלה. כל זאת, בכפוף לתנאי השימוש החדשים שיופיעו באפליקציה.

כזכור, בחודש יוני האחרון, בנק ישראל הודיע כי הוא מאפשר לביט ופייבוקס לגבות עמלות. בנק ישראל אמנם מטיל מגבלות על האפליקציות הפופולריות אבל למעשה מדובר בסכר שנפרץ. יחד עם זאת, ולפני שאנחנו מתגוללים על בנק ישראל ועל הבנקים נסביר לרגע את הרקע לדברים ואת החידושים שבכל זאת בנק ישראל מאפשר לאפליקציות הפופולריות האלה לפתח ולהשיק ולגבות עליהם עמלה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן