תובענה ייצוגית נגד אל-על על גביית יתר בעת ביטול עסקה

בחשיפה ראשונית ובלעדית לאתר "בדלתיים סגורות", אנו מציגים פרטים מתוך בקשה לאישור תובענה כייצוגית שהוגשה נגד חברת אל-על, בטענה לגביית יתר בעת ביטול עסקאות. התובעת, הגב' שני רווה סולומונוב, מיוצגת על ידי עורכי הדין גלית דליות ויוני בן סימון.

התובעת, גב' שני סולומונוב, מתגוררת בחיפה. היא טוענת כי אל-על לא עמדה בהוראות חוק הגנת הצרכן בכך שגבתה ממנה דמי ביטול עסקה בשיעורים גבוהים מהמותר על פי החוק. מדובר בעסקאות שבוטלו במסגרת התקשרות לשירותים של אל-על באמצעות פרסומים באתר החברה.

על פי כתב התביעה, התובעת טוענת כי בעת ביטול העסקה, גבתה ממנה אל-על דמי ביטול שחרגו מהמגבלות הקבועות בחוק הגנת הצרכן


התביעה מפרטת את הסכומים המדויקים שנגבו מהתובעת: דמי ביטול בגין כרטיסים, דמי ביטול בגין מושבים נפרדים ודמי ביטול בגין כבודה

עוד טענה התובעת כי אלעל משתמשת בפרקטיקות מסויימות בכדי לגבות דמי ביטול גבוהים יותר

התביעה הייצוגית, המוערכת בסכום של מעל 7,500,000 ש"ח, מבקשת מבית המשפט להורות לאל-על להשיב לתובעת ולחברי הקבוצה את הסכומים שנגבו ביתר, כולל הפרשי הצמדה וריבית. גב' סולומונוב והצוות המשפטי שלה מוסרים כי הם מקווים שהתביעה תביא לשינוי במדיניות הגבייה של אל-על ולשמירה על זכויות הצרכנים

המשך ההתפתחויות בתביעה זו יועלו באתרנו, "בדלתיים סגורות", כדי לעדכן את הציבור בפרטים חשובים נוספים על הפרשה.

כתבה זו היא חשיפה בלעדית של מערכת "בדלתיים סגורות". אנו מביאים אליכם את כל הפרטים החשובים והעדכניים ביותר, על מנת לשמור על זכויותיכם כצרכנים ולהבטיח מידע אמין ונגיש.

 

ככל ותגיע תגובת אל על נפרסמה כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן