מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה מציג תוכנית חדשה שמטרתה לתמוך ביצואנים ישראליים ולהעצים את נוכחותם בשווקים בינלאומיים. התוכנית החדשה מציעה החזר של עד 15,000 שקל (או עד 25% מעלות ההוצאה) עבור פעילויות שיווק וייצוא – הכל בצורה מהירה, ממוקדת וישירה. התוכנית נועדה לעודד ולסיוע לחברות הישראליות להרחיב את פעילותן בעולם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים, תוך גיבוי כלכלי משמעותי.

עם למעלה מ-1,300 אירועים מסביב לעולם, שהתקיימו עד כה במהלך שנת 2024, וייצרו כ-35,000 פגישות בין חברות ישראליות לחברות בינלאומיות, הצוותים הכלכליים של מינהל סחר חוץ מסייעים לחברות הישראליות בהשתתפות בתערוכות, קיום פגישות עסקיות, חיבור לשותפים אסטרטגיים בכלכלה הגלובלית ועוד.

המינהל, באמצעות הנספחות והנספחים הכלכליים, פועל ב-55 בירות סחר ופועל להרחיב את פעילותו. התוכנית מתמקדת בסיוע לחברות שטרם התנסו בפעילות שיווק בינלאומית עקב עלויות וסיכונים, במטרה להשתלב בתערוכות ובשווקים חדשים באמצעות תמיכה כלכלית שתהפוך את ההשתתפות לנגישה יותר, ותסייע ליצואנים להגיע ללקוחות ושותפים פוטנציאליים בחו"ל.

כך עובדת התוכנית – התוכנית מתמקדת בהפיכת פעילויות השיווק לנגישות יותר לכל חברה באמצעות החזרי הוצאות שיווק עבור כרטיסי טיסה, תרגומים, הקמת ביתנים, דמי השתתפות בתערוכות ועוד מאות פעילויות שונות. ההגשה פשוטה וכוללת מילוי טופס מקוון בלבד, ועם עמידה בתנאיי הסף, החברות יקבלו אישור וסיוע כספי מהיר לפעילותן.

רועי פישר, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה: "אנחנו מציעים לחברות את הכלים להשתתף בפעילויות קידום יצוא ממוקדות ולמקסם את הערך מהשקעות בשווקים בחו"ל. תוכנית העבודה שלנו נבנתה במדויק כדי להתאים לאתגרי השעה ולהזדמנויות שמאתרים הנספחים הכלכליים בשטח".

שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת: "ישראל היא מדינה של מצוינות וחדשנות והמשימה שלנו היא לדאוג שגם העולם כולו ייחשף לכך. התוכנית החדשה מעניקה לחברות הישראליות סיוע וליווי שיאפשר להן לפרוץ לשווקים הבינלאומיים ולחזק את יכולותיה של ישראל, כמעצמה כלכלית מובילה בזירה העולמית; התוכנית היא גם חלק מתוכנית הצמיחה הלאומית שמוביל משרד הכלכלה, והיא תסייע לחברות להתחבר להזדמנויות עסקיות בשוק הגלובלי, בהתאם להתמחותן".

קרדיט צילום: משרד הכלכלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן