אחרי יותר מ-4 שנים במסגרתה התנהלה תביעה ייצוגית נגד שופרסל אונליין, הרשת הגיעה להסכם פשרה בבית המשפט המחוזי בתל אביב מול התובעים, במסגרתו נקבע כי היא תשלם פיצויים ל-157,500 לקוחות הראשונים שיבצעו הזמנה באתר, בשווי כולל של כ-787 אלף שקל, כך שהלקוחות שיזמינו מהאתר יזכו להנחה של 5 שקלים בהזמנה.

על פי הדיווח היום (חמישי) ב-YNET, התביעה שאושרה על ידי בית המשפט ב-2020, עוד לפני שהרשת עברה לידיהם של האחים אמיר, התובעים טענו כי הרשת גבתה מהם דמי משלוח בסך של 30 שקל במקום 10 שקל, גם שהמשלוח עלה על 750 שקל, זאת בניגוד להתחייבות של החברה.

עוד טענו התובעים כי בהזמנת מוצרים בהנחת כמות (1+1 או השני ב-50% או X מוצרים ב-Y שקל), שופרסל סיפקה פחות מוצרים מאלו שעליהם חלה ההנחה בשל חוסרים במוצרים עמם התמודדה הרשת, אך למרות זאת היא לא גבתה מחיר המשקף את ההנחה.

בנוסף על כך, נטען בכתב התביעה כי הרשת הבטיחה ללקוחות חדשים שהצטרפו לשירות האונליין של הרשת ערכת "מצטרפים חדשים" בחינם, אך היא חייבה את הלקוחות ב-9.99 שקל, לא כפי שהתחייבה.

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן