הערב (שישי), במהדורות החדשות של קשת 12 ורשת 13, ישודר סרטון פרסומת באורך שלוש דקות עם תמונות ושמות 101 החטופים. המהלך נעשה ביוזמה של משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הדיגיטל ארלו, שרתמו את לקוחותיהם לתרום כסף לטובת שידור הסרטון, במטרה להעלות מחדש את המודעות למאבק לשחרור החטופים.
בין הלקוחות שתרמו: ישראכרט, AIG, מחלבות גד, אסם, מרינה, פנדורה, ויסוצקי, תדיראן, סנו, יד2, אלטמן, הנטר, דרושים IL, Movement Group, אלן קר, סמלת ושסטוביץ.
הסרטון, שנפתח במשפט המצמרר: "3 הדקות הבאות ירגישו לכם כמו נצח – אז דמיינו איך מרגישות 584,640 דקות בשבי", נערך בשיתוף עם 'מטה משפחות החטופים' וקוריין בהתנדבות ע"י קובי מידן. קשת ורשת נרתמו גם הן והקצו "ברייק זהב" במחיר מיוחד, במהדורת החדשות המרכזית של שישי בערב.
ניב חורש, מבעלי קבוצת ראובני פרידן: "בכל מוצ"ש אני מגיע לכיכר החטופים, להביע הזדהות עם כאב המשפחות. אחד מהרגעים הקשים בכל עצרת הוא הקרנת תמונות החטופים והקראת שמותיהם במשך דקות ארוכות. רק כשחווים את זה, מבינים את כמות האנשים שסובלים בגיהנום של עזה. את התחושה הזו רצינו להעביר לכל עם ישראל – כדי להזכיר שזו מחויבות של כולנו להחזיר אותם".