מאי 2011 – זאת הייתה הפעם האחרונה שבה מכבי חיפה ניצחה את מכבי תל אביב בבלומפילד, עד הערב (רביעי). האלופה הגיעה למשחק העונה מול הצהובים עם הגב לקיר, כשהיא רחוקה שמונה נקודות מהם בפסגה ויודעת שהיא חייבת לנצח כדי להישאר במאבק האליפות – וכך קרה. מסאי דגו ניצח על התזמורת ביפו, כששחקניו להטו על כר הדשא ופשוט היו טובים יותר בדרך לניצחון 0:1 יקר מפז שמחזיר אותם למאבק האליפות וצימק את הפער מהפסגה לחמש נקודות.

הקצב בבלומפילד היה משוגע מהפתיחה. הירוקים הגיעו בטירוף ולא הפסיקו לאיים על השער של אורלנדו מוסקארה, כאשר בדקה ה-12 הם גם עלו ליתרון מוצדק משער של ליאור רפאלוב הבלתי נגמר שאגב היה האחרון שניצח את מכבי תל אביב בביתה לפני 12 שנה, ועשה זאת שוב גם הערב.

פחות מדקה חלפה והמארחת כמעט השוותה, אבל חצי מספרת אדירה של ערן זהבי נעצרה על ידי שריף כיוף. המחצית הראשונה אופיינה בהתקפות מחוף לחוף ואינספור איומים על השער, אבל הסתיימה ביתרון מזערי לטובת האורחת.

הקצב לא השתנה גם במחצית השנייה, שם כבר הירוקים הציגו עליונות על חשבון היריבה הגדולה, אבל לא הפסיקו להחמיץ והסתכנו בשמירה על יתרון מזערי של שער אחד.

מנגד, מכבי תל אביב הגיעה גם היא למספר הזדמנויות מול השער, אבל לא הייתה חדה ביום פשוט לא מוצלח של כל הקבוצה למעט דור תורג’מן. זהבי, שלא כבש כבר חמישה משחקים ברציפות, ניסה והשתדל, אבל לא היה בשיאו ועדיין לא הצליח לשבור את הבצורת.

הפער כאמור ירד לחמש נקודות בלבד וכשאנחנו רק במחצית העונה, הכל פתוח במאבק האליפות של ליגת העל. החבורה של דגו תפגוש במחזור הבא את מכבי פתח תקווה וזו של רובי קין, שרושמת כבר שני משחקים ברציפות ללא ניצחון בליגה, תנסה לחזור למסלול מול בני ריינה בחוץ.

 

קרדיט צילום: מנהלת הליגה לכדורגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן