ביום ראשון, נסגרו הקלפיות בפעם האחרונה לחמש השנים הבאות. נקבעו בהם ראשי הערים שלא הצליחו להביא 40% בסיבוב הראשון. בסיומה של מערכת הבחירות הגיע העת לסכם, אז מה היה לנו?

למען הגילוי הנאות אציין שניהלתי את קמפיין הבחירות לסיעת שס ולקחתי חלק בקמפיין של ראש העיר אבי אלקבץ. למערכת הבחירות בעיר עפולה התאפיינה בשקט יחסי ועברה בצורה רגועה, אפשר לזקוף זאת בגלל המלחמה שמתנהלת כרגע בעזה ובצפון.

הקרב המרובע בין אבי אלקבץ, ויצחק מירון היריב המיתולגי לבין הפוליטקאי החדש פרופסור רמי יוסף ושלמה מליחי הותיק הוכרעו. אומנם אלקבץ זכה רק ב- 40.6% אבל בפער משמעותי של למעלה מ – 4,000 קולות מעל יריבו וכאשר הוא משאיר להם אבק מאחור.

אין ספק שהפתעת הבחירות היתה הנציגות החרדית, סיעת שס שהתאחדה עם עוצמה יהודית וכפיר סרוסי הגיעו להישג חסר תקדים של שלושה מנדטים והוכתרו כמפלגה הגדולה ביותר בעיר, מיד אחריה האחות האשכנזית עם הישג משמעותי שהפתיע רבים ובו הם קיבלו שני מושבים במועצת העיר.

הבחירות האחרונות התאפיינו בסימן אחדות, סיסמת הבחירות של שס 'מאוחדים בעוצמה' והחיבור של כלל המגזר החרדי הוכיחו שתושבי עפולה אינם נגררים אחרי קמפיין השנאה השיסוי והפירוד שמובילים חברי מחאת קפלן ויאיר לפיד.

הבחירות האחרונות מוכיחות שעם ישראל רוצה אחדות, לא עוד שנאת הדת, לא עוד מחלוקות בין חרדים וחילונים, את התשובה הניצחת קיבל רון קובי גדול מפיצי מלחמת חרדים וחילונים שנזרק בבושת פנים והגיע רק למקום השלישי.

הבחירות האלה לימדו אותנו שהציבור החרדי מאוחד הוא מנצחת.

לפוליטקאים החרדים נבחרי הציבור, אתם חייבים לזכור קמפיין הבחירות הסתיים קיבלתם את אמון הציבור, אל תסתתרו מאחורי רבנים, היו זמינים וקשובים סייעו לציבור דאגו למופעי תרבות והרצאות אתם שליחי ציבור ואנו מצפים שתייצגו אותנו נאמנה.

הכותב הינו יועץ תקשורת ששימש בעבר כמנהל הדיגיטל של שר הבל"ם איתמר בן גביר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן