מ’, לוחם מכח מאה נעצר ושוחרר בפרשת שדה תימן חושף הערב (רביעי) בפטריוטים לראשונה את כל הפרטים האמיתיים בפרשה בה נעצר יחד עם שמונה לוחמים בעקבות תלונה של מחבל כלפיהם ואמר כי הפרשה תפורה ומולבשת ונועדה להכתים את שמם של חיילי צה”ל.

“אני בוש ונכלם להיות פה, אבל הייתי חייב”, סיפר הלוחם על כך שאישה ברחוב שאלה אותו אם אנס מחבל: “אנחנו חיילי צה”ל, אנחנו לא הם. לא אנסים, שאף אחד לא ינסה לצייר אותנו כאנסים”, אמר נחרצות

.חייל המילואים דחה בתוקף את הטענות שהופצו נגדו ונגד חבריו ליחידה: “אין סיכוי בעולם שאנסנו. אנחנו אנשי משפחות ואבות לילדים. עזבנו הכל כדי להתעסק בטינופת, עם היצורים האלו שהם לא אדם”, אמר והוסיף כי היה מבייש לראות את הכתבה הערוכה מכל מיני סרטונים ממכלאות שונות.

עוד הוסיף, כי הסרטונים שפורסמו נערכו באופן מגמתי כדי להציג את חיילי צה”ל כמי שביצעו עבירות אונס ויש נוהל שכל פעם שעושים חיפוש, מסתירים עם המגנים, והדגיש: “ערכו את הסרטון כדי להראות לעולם שגם אנחנו אנסים. זה אסור מהתורה, אנחנו לא הם”.

על הטענות לבדיקות פולשניות אמר מ’ כי הכלי הכי מפחיד לשימוש מול מחבלים זה כלב עם זמם ועורכים חיפוש רק בידיים וברגליים כדי להרתיע: “לקחו סרטונים, ערכו והלבישו מילים. מנסים לרחוץ בנו את הסכין ולהוביל את חיילי צה”ל למשפט.

בפנייה לגיא פלג שאל מ’: “על מה עשית את זה? למה הכפשת את שמנו בעולם? למה ערכת את הסרטונים?”, והודה לאלו שהפגינו לטובת החיילים: “אני שמח מאד שהתעוררו כשצריך”. עוד שיתף כי שמר על החוק במצבים הכי קשים בכלא אל מול אנסים ורוצחים גם כשמחבלים נושכים, משתוללים ונוגסים ברגל. “אני פה להגן על שמינו הטוב. צה”ל בריא, אך המערכות יוצרות פגיעה בחיילים”.

 

קרדיט צילום: צילום מסך ערוץ 14

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן