הלילה הוצת רכבו של מנהל תיכון "אורט פסגות" בית שאן, זו הפעם הרביעית שרכבו הוצת בשנה האחרונה.

הלילה הוצת רכבו של מנהל תיכון "אורט פסגות" בבית שאן. הצתת הרכב מתווספת למספר הצתות ומקרי אלימו קודמים שבוצעו כלפי המנהל.

רקע: המנהל הרב דויטש מונה כמנהל מכללת אורט פסגות בבית שאן, סכסוך שהתגלע בינו לבין אחד מהתלמידים הוביל למספר מקרי אלימות כנגדו.

השנה הוצת רכבו 3 פעמים ושריפת הרכב הפעם, הינה הפעם הרביעית. זה מצטרף להגשת התלונה שהגיש במשטרת ישראל בעקבות חטיפת בנו ליער ושם ביצעו בו מקרי אלימות קשים וחבלות בכל חלקי גופו.

כתוצאה מהאלימות והאיומים הוצמדה למנהל אבטחה וניידת פיטרלה סביב ביתו. כאשר התחלפו התפקידים במשטרת בית שאן האבטחה בוטלה והלילה הוצת רכבו שוב.

שכנים תושבי הרחוב מספרים לכתבנו: "אנו חייפ בפחד, נהפכנו משכונה שקטה ואנונימית לשכונת פשע כאילו אני נמצא במערב הפרוע. אי אפשר יותר לחיות ככה חייבים להתעורר לפני שיהיה אסון".

.מעיריית עיריית בית שאן נמסר: "אנו מחכים לפירסומים .רשמיים של המשטרה ואז אנו נגיב

 תלמידת התיכון תמר יפרח העלתה פוסט בקבוצת  הפייסבוק " בית שאן שלי" וכתבה: אתמול בלילה נשרף כליל האוטו של מנהלנו האהוב אורי דויטש – מנכל בית ספר אורט פסגות בית שאן . ראוי לציין , שבעבר נעשו מס מעשי אלימות כלפיו וכלפי משפחתו בעיר בית שאן. אורי שתמיד דואג שכל תלמיד ימצא את המקום שלו , וינצל את היכולות שלו בצורה המרבית . שמשקיע את הלב והנשמה ימים כלילות שתמיד שם להקשיב ולתת מענה לכולם . אנו מועצת תלמידים קוראים לכל תלמידי בי"ס אורט פסגות לגנות מעשה אלימות חריף שכזה .אנו לא ניתן יד שדברים כאלו יקרו לא למנהל בית ספרנו ולא בחברה כלל .מועצת התלמידים רואה במעשה זה כדבר חמור ומבזה לכן על מנת להביע את הזעזוע הרב שאנו חשים אנו קוראים לתלמידי בית הספר אורט פסגות לא להגיע מחר יום ב' לבית הספר בשעת הראשונות . שכולנו צריכים לראות ולהוקיע .ניפגש בצמתים עם שלטים ומשפטי תמיכה באורי ונצעק לא לאלימות! נשמח לשיתוף פעולה מבורך מכלל בתי הספר שרוצים לגנות את מעשי האלימות .היום זה אורי מחר זה את!  ".

קרדיט צילום: בדלתיים סגורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן