מועצת העיר קרית שמונה התכנסה הערב (א') בכדי לאשר את תקציב העירייה לשנת 2024, זאת לאחר שגם תקציב 2023 לא אושר במועצה.

במכתב שכתבו חברי המועצה: אלי זפרני, יורם מלול, הרב ניסים מלכה, אביבה ויצמן ד"ר בוריס סידלקובסקי, חן אדלר, אופיר יחזקאלי הביעו תרעומת על התנהלות ראש העיר אביחי שטרן שנטש את העיר ומתגורר בקסריה.

במכתב שכתבו ציינו חברי המועצה: "מזה 5.8 חודשים שהעיר האהובה שלנו קריית שמונה נמצאת באחד המשברים הגדולים ביותר בתולדותיה. מעולם העיר לא פונתה בצורה כזאת מעולם לא חווינו התפרקות כללית כזאת של הקהילה ולצערנו גם של העירייה. בתחילת הדרך הושטנו לך יד לשלום למרות שהייתה לנו ביקורת על דרכי פעולתך. לאורך כל הדרך הצענו לך גם בדיונים וגם בשיחות אישיות סיוע ועזרה. הצענו לשים את המחלוקות בצד ולסייע בתקופה קשה זו.

פעם אחר פעם סירבת ליד המושטת ויתרה מכך בעטת בה. לאורך כל הדרך לא טרחת לקיים איתנו דיונים. לא טרחת לזמן ישיבות מועצה. לא טרחת לקיים דיוני חשיבה איתנו נבחרי הציבור שנבחרו בצורה דמוקרטית ע"י תושבי קריית שמונה ומייצגים את רובם המכריע. לא רק שלא נעזרת בנו פעלת נגדנו. הגשת בג"צ בו בזבזת עשרות אלפי שקלים מכספי הציבור כדי לא לקיים ישיבות מועצת עיר וגם לאחר פסיקתו של בג"צ נגדך המשכת לא לקיים ישיבות מועצה".

עוד הוסיפו חברי המועצה: " תקציב 23 לא אושר מעולם במועצת העיר וכעת מביאים אותו לאישור בדיעבד על כסף שכבר נכנס ובוצע. מה אנחנו חותמת גומי? איפה אתם משרד הפנים איפה הייתם שנה וחצי? פתאום נזכרתם שעתיים לפני הדיון לשלוח מכתב? איפה הייתם כשלא כונסו ישיבות מועצה וועדות ולא אושר תקציב 23 ? דירקטוריון חברה כלכלית לא מתכנס. פעולות משמעותיות של העיר דוגמת ניקיון העיר, גינון, טיפול בניקוז העיר הועברו לחברה הכלכלית כדי לעקוף את ועדת המכרזים בעירייה וכל זה ללא ידיעת דירקטוריון החברה או אישורו. מובאים פרוייקטורים חיצוניים בעשרות אלפי שקלים שאמורים לדאוג לנו ולייצר

צרכים לעיר ליום שאחרי ללא מכרז ללא התייעצות איתנו כלל הייתכן שאנשים מבחוץ יודעים טוב יותר עבורנו מה אנחנו צריכים?. אינך מקדם החלטות מועצת עיר דוגמת פטור מארנונה לעסקים. עיתון 8 שנועד להדר את שמך ממשיך לעלות לציבור מאות אלפי שקלים בעת מלחמה וזאת למרות שהתקבלה החלטת מועצת עיר לסגור אותו.

העיר מפורקת, מפוזרת. אין הנהגה, אין ניהול יש רק פוליטיקה זולה ואולפנים. לא הבנת את גודל האירוע אין לך יכולות ניהול, אין לך יכולות הכלה אין לך הבנה בסיסית לגבי אחריותך".

חבר המועצה והמועמד לראשות העיר אלי זפרני: "היום שוב קרית שמונה הצביעה אי אמון נוסף נגד ראש העיר, נבחרי הציבור אומרים די לראש העיר שנטש אותה וברח לקסריה, הגיע הזמן להנהגה חדשה, ישרה, שתשים לנגד עינייה את טובת תושבי העיר ולא תתעסק בראיונות באולפנים".

 

בימים אלה, מתאחדים סביב ספר התורה של ישראל. להיזכר מאיפה באנו להתחבר לסיפור של כולנו. מוזמנים להיות שותפים ע״י השתתפות בקניית אות בספר התורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן