אירוע היסטורי עבור תושבי מגדל העמק. אלה שעברו בסמוך לספריה העירונית לבטח נתקלו במנופים שעסוקים בהריסת בניין בזק הוותיק שעמד ללא אכלוס לאורך שנים במרכז העיר.

ההריסות הן לטובת מרכז מסחרי שקם בימים אלו.ראש העיר יקי בן חיים הצהיר לא פעם על כוונתו להפוך את מגדל העמק בכלל והמרכז הישן למקום מסחרי שיביא יזמים, רשתות מוכרות ולמעשה לגרום להתפתחות של העיר דרך המסחר. את ההבטחות של ראש העיר כבר רואים בשטח והשלב הראשון בשיפוץ המרכז המסחרי הישן יצא לדרך עם בניית המתחם בסמוך לדואר הישן.

היזם של המתחם הוא בן קימה, תושב העיר, שעבורו זו סגירת מעגל: "אני נורא נרגש לראות במגדל העמק  הריסה של מבנה ישן מה שמסמל התחדשות אמיתית. יהיה כאן מרכז בגודל של 2,600 מטר.

אני מקווה שזו רק ההתחלה".יקי בן חיים סיכם: "אני באופן אישי מכיר את בן ומודה לו על כך שהפך להיות החלוץ בפיתוח העיר. אני בטוח שיחד איתו ועם עוד יזמים נצעיד את העיר. העירייה תשתף פעולה עם כל יזם שיגיע וירצה לפתח כאן מסחר ותעסוקה".

 

קרדיט צילום: דוברות העירייה

3 Responses

  1. חחחח. אלק הוא שבר ממש תוך יום יוצאת תוכנית בנייה . זה בטח היה עוד הרבה לפני שנבחר בתקופת ראש העיר היוצא והוא מנכס את זה לעצמו הון שלטון מי צריך בכלל עוד מתחם לא מספיק לנו קניונים . לב העמק ,פרץ סנטר,וההוא של ביטוח לאומי שחכתי איך קוראים לו ,והמרכז הישן,והביג שבדרך ,ועוד זה גם ממש דיזינגוף סנטר צריך לעשות קודם כל מנהרה במרכז העיר שחוצה לעפולה עם כל הפקקים כל יום שיש פה מה יעזור עוד מרכז מסחרי אם כולם יוצאים לקנות מחוץ לעיר משחק מכור של תופסי הכסאות רק מנכבים לעצמם ולקרוביהם עוד אישורי בנייה וממלאים את הכיסים שלהם בשוחד. כמה לכלך על ברדה ככה לא מתקדמים על חשבון לכלוך על מישהו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן