שר הביטחון ישראל כ"ץ: יחד עם כל אזרחי ישראל אני כואב את נפילתו של רס"ר (מיל') באסל סויד מפקיעין, נהג בגדוד 75, שנפל במהלך פעילות מבצעית בדרום לבנון.
באסל, בן העדה הדרוזית, שירת בחזית ההגנה על מדינת ישראל ותושבי הצפון. הוא מייצג את שותפות הגורל בין העדה הדרוזית למדינת ישראל – שותפות אחים שנכתבה לאורך השנים בדם ובגבורה.
אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו, לקרוביו, ומחבק אותם בשעתם הקשה.
אני מאחל החלמה מהירה ללוחם שנפצע בתקרית ומחזק את מפקדי וחיילי צה"ל, בסדיר, בקבע ובמילואים, שממשיכים לפעול בגבורה, במסירות ובנחישות כדי להגן על אזרחי ישראל ולהסיר כל איום".
יהי זכרו ברוך.