נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס בשעות האחרונות למצב המדיני מול טהרן וטען כי מדיניות הלחץ המקסימלי שהוביל מוכיחה את עצמה. בציוץ ובדברים שנשא, הדגיש טראמפ את השינוי הדרמטי, לשיטתו, ביחס של המשטר האיראני כלפי הממשל בוושינגטון.
"איראן נמצאת על סף התמוטטות ומוכנה לתת לנו כל דבר", הצהיר טראמפ. "ולראשונה זה עשרות שנים, היא מפגינה כבוד לארצות הברית ולנשיא שלה".
בישראל כמובן לא קונים תרחישים בו האיראנים יסכימו כל כך מהר לסגוד לאמריקאים וסבורים כי באיראן רק רוצים לקנות שקט בכדי לבוא מוכנים לסבב הבא.