שוטרי תחנת עוז פתחו בחקירה בעקבות תלונות בחשד להתעללות מצד מטפלת בשני פעוטות שהיו תחת השגחתה.
על פי החשד, המטפלת, בת 49 משכונת הר חומה, נהגה לצעוק ולקלל את הפעוטות, ובמקרים מסוימים אף התעלמה מבכיים ומצרכיהם בזמן שהיו באחריותה.
עם קבלת המידע ופתיחת החקירה, פעלו חוקרי התחנה לאיסוף ראיות וממצאים. אמש נעצרה החשודה והועברה לחקירה.
היום, הוארך מעצרה בבית משפט השלום עד לתאריך 29.6.26.
החקירה נמשכת.